Wspieram Cię w poprawie komunikacji Twojej firmy z klientami i pracownikami
Wszystkie szkolenia jakie realizuję mają charakter warsztatowy, co oznacza, że np. w trakcie szkolenia z PR Uczestnicy pracują nad strategią PR, a kiedy rozmawiamy o Employer Branding np. pracujemy nad EVP.
Wszystko po to, aby po skończeniu szkolenia, wdrożyć jak najsprawniej zdobytą wiedzę.
Prowadzę także 60-90 min webinary i one mają bardziej formułę prezentacji połączonej z dyskusją.
Każdorazowo zakres i przebieg szkolenia dostosowany jest do potrzeb organizacji i celów jakie chce realizować dzięki warsztatom.
Przykładowe tematy szkoleń
Menopauza w pracy - jak wspierać Twoich najbardziej doświadczonych pracowników
Skuteczne zarządzania i prowadzenie projektów, w tym w zespołach rozproszonych
Public Relations - skuteczne budowanie wizerunku firmy i osób
Strategia działań komunikacyjnych na 2024r.
Komunikacja wewnętrzna i wizerunek pracodawcy (Employer Branding)
Komunikacja w kryzysie wizerunkowym
Media społecznościowe i marketing automation jako narzędzia wspierające sprzedaż
Etapy współpracy szkoleniowej
Zawsze zaczynam od zbadania potrzeb
Kiedy kontaktujemy się w tej początkowej fazie, mniej mówię o swojej ofercie, a bardziej pytam o to, czego w danym momencie potrzebuje Twoja firma i Twoi pracownicy.
Często proszę również o odpowiedzi w ankiecie, jaką przesyłam po naszej wstępnej rozmowie.
Czas na ofertę i propozycję programu
Na podstawie badania potrzeb przygotowuję ofertę dla Twojej firmy – zarówno program, jak i czas trwania oraz sposoby pracy warsztatowej.
Szczegółowej propozycji realizacji szkolenia towarzyszy również jego wycena oraz rozliczenie. Od początku masz pełną przejrzystość zasad współpracy.
Nasza współpraca nie kończy się wraz z realizacją szkolenia
Po przeprowadzeniu szkolenia – które zawsze kończy się zadaniem wdrożeniowym – umawiamy się na sprawdzenie jego realizacji.
Uczestnicy ponownie otrzymują ankietę, w której odpowiadają na pytania o sposób wykorzystania przekazanej wiedzy. Ty lub Twój dział HR otrzymujecie raport z wnioskami oraz zaleceniami do realizacji w kolejnych krokach.
Napisz jakie obszary w Twojej firmie wymagają wzmocnienia